Wyszogród: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku OSP w Wyszogrodzie

Numer ogłoszenia: 403748 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku OSP w Wyszogrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku OSP w Wyszogrodzie Zakres zadania obejmuje remont instalacji centralnego ogrzewania oraz jej rozruch. Szczegółowy zakres prac opisany jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia, tj. złożył nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej o wartości robót min. 70 000,00 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia, tj. złożył nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Złożenia wykazu osób uczestniczących w realizacji Zamówienia, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118 z pózn. zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia, tj. złożył nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. f. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Mariusz Bieniek

                                                                                                              Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród



SIWZ
Załącznik nr 6 do siwz - projekt umowy
Projekt - opis
Projekt - rysunki
OSP Wyszogród - przedmiar


Wyjaśnienie 1
Wyjaśnienie 2


       

                                                                      Wyszogród, dn.06.11.2012 r

UGiM.271.15.2011

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

Wszyscy

Dotyczy przetargu na: „Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku OSP w Wyszogrodzie

 

Zamawiający – Gmina i  Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje, iż w w/w postępowaniu przetargowym wybrana została :

Oferta Nr 4 złożona przez:

Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” Sp. zo.o.,

 ul. Walecznych 16/9, 09-409 Płock

za cenę brutto:  112 000, 00 zł

stawka VAT: 23 %

 

Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według kryterium cena – 100 % - 100  pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 8 ofert:

 

 

 

Lp.

Wykonawca

Cena ryczałtowa brutto

w zł

Punktacja

%

1

MK Instal – Bud P.H.U. Mirosław Kania, ul. Rzemieślnicza 14, 64-520 Obrzycko

140 342,56

79,80

2

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe ‘GOSPIN” Sp.z o.o., ul. Płocka 46, 09-500 Gostynin

123 246,00

90,88

3

POL – PROJEKT Marta Hacia, ul.Armii Krajowej 38/36, 09-410 Płock

 

131 610, 00

85,10

4

Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” Sp. zo.o., ul. Walecznych 16/9, 09-409 Płock

112 000, 00

100,00

5

INSTALBUD Piotr Kowalewski, ul. Kościuszki 20/205, 87-800 Włocławek

120 678, 35

92,81

6

„INSTAL –GAZ sp.z o.o.”, spółka komandytowa, ul. Miedziana 4, 09-408 Płock

132 462, 75

84,55

7

KAM –SAN Usługi Hydrauliczne Kamil Staniszewski, ul. Płocka 45a/4, 09-200 Sierpc

135 000, 00

82,96

8

F.U.H. „ROMEX” – Grupa SBS Roman Szumański, ul. Młodzieżowa 28A, 09-100 Płońsk

131 689, 84

85,05

 

W  postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona.

W  postępowaniu żaden z Wykonawców nie został wykluczony.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 17 listopada 2012 r.

 

 

                                                                                                          Z poważaniem

 

                                                                                            Mariusz Bieniek

                                                                                Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

- wg rozdzielnika                                                                                                         

 

 


 

 

 

Rozdzielnik:

Lp.

Wykonawca

1

MK Instal – Bud P.H.U. Mirosław Kania, ul. Rzemieślnicza 14, 64-520 Obrzycko

2

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe ‘GOSPIN” Sp.z o.o., ul. Płocka 46, 09-500 Gostynin

3

POL – PROJEKT Marta Hacia, ul.Armii Krajowej 38/36, 09-410 Płock

 

4

Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” Sp. zo.o., ul. Walecznych 16/9, 09-409 Płock

5

INSTALBUD Piotr Kowalewski, ul. Kościuszki 20/205, 87-800 Włocławek

6

„INSTAL –GAZ sp.z o.o.”, spółka komandytowa, ul. Miedziana 4, 09-408 Płock

7

KAM –SAN Usługi Hydrauliczne Kamil Staniszewski, ul. Płocka 45a/4, 09-200 Sierpc

8

F.U.H. „ROMEX” – Grupa SBS Roman Szumański, ul. Młodzieżowa 28A, 09-100 Płońsk

 



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3951647]

przewiń do góry