Wyniki naboru (29.08.2022r.):

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród

Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Podinspektor ds. organizacji biura i informacji

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji wybrana została do zatrudnienia Pani Kinga Ziębińska zam. Rębowo.

Uzasadnienie:

Pani Kinga Ziębińska spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji. Jej kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe gwarantują prawidłowe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

29.08.2022r. /-/ Wioletta Dobrowolska

/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/

Lista osób zakwalifikowanych (23.08.2022r.):

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. organizacji biura i informacji

 

 I. Ilość złożonych ofert: 1

     Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 1

II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:

     1. Ziębińska Kinga

III. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka zostanie poinformowana   
      telefonicznie.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

23.08.2022r. /-/ Wioletta Dobrowolska

/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/

 

                                                                       

Ogłoszenie o naborze (11.08.2022r.):

Zarządzenie Nr 55/2022

Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród

z dnia 11 sierpnia 2022 r.

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze

 Podinspektor ds. organizacji biura i informacji

       

            Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród - Zarządzenie Burmistrza Gminy i Miasta Nr 81/2018, zarządzam co następuje:

§ 1

1. Ogłasza się otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:   
   Podinspektor ds. organizacji biura i informacji.                

2. Treść ogłoszenia o niniejszym naborze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Powołuje się Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji w składzie:

1. Wioletta Dobrowolska - Przewodnicząca

2. Bogumiła Laskowska - członek

3. Anna Kolczyńska - sekretarz

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy i Miasta Wyszogród.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

/-/ Iwona Gortat

 

 

    Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 55/2022

Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród

                                                                                   z dnia 11 sierpnia 2022 r.

                                                                                                      

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji

w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród

 

I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:

Wymagania niezbędne /konieczne/:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe.
  5. Staż pracy: minimum rok w administracji samorządowej - preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  6. Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Wymagania dodatkowe:

  1.  Umiejętność interpretowania przepisów prawa.
  2.  Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office i programów graficznych.
  3.  Posiadanie prawa jazdy kat. B.
  4.  Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,  komunikatywność.
  5.  Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji związanej z dowozem dzieci do szkół.

II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:

  1.  Bieżąca obsługa sekretariatu Burmistrza oraz Sekretarza Gminy i Miasta Wyszogród.  
  2.  Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza.
  3.  Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza.
  4.  Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i rejestru faktur.
  5.  Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.
  6.  Uczestnictwo w imprezach i uroczystościach organizowanych przez Gminę oraz obsługa fotograficzna.                                                                                                                                         
  7.  Prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych radnych oraz kierowników jednostek organizacyjnych.                                                                                                                                        
  8.  Prowadzenie strony internetowej www.wyszogrod.pl.                                                                            
  9.  Prowadzenie dokumentacji związanej z dowozem dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych.

III. Warunki pracy na w/w stanowisku:

Praca w siedzibie Urzędu, praca przy komputerze, stanowisko pracy na pierwszym piętrze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.

IV. Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny własnoręcznie podpisany,

b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany,

Na CV niezbędne jest umieszczenie własnoręcznie podpisanej klauzuli:

„Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na ogłaszane stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”.

c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania),

d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

f) kserokopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (druk do pobrania),

h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

    (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego) (druk do pobrania),

i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatów (poświadczony przez kandydata za zgodność z oryginałem),

 j) podpisana klauzula informacyjna (druk do pobrania).

VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.

Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród.

Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.

Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji”, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w pok. nr 5 (I piętro) lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.08.2022 r. do godz. 1200  (liczy się data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

/-/ Iwona Gortat

KLAUZULA  INFORMACYJNA

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informuję, że:

  1. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przesłanki art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510) w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 i 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz na podstawie przesłanki art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgody, w przypadku danych wykraczających poza wskazany powyżej zakres wynikający z przepisu prawa, w celu realizacji procesu rekrutacji.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania, tj. przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji.
  3. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Wyszogród z siedzibą ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród, adres e-mail: ugim@wyszogrod.pl, tel. (24) 267-26-00.
  4. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową na adres iod@wyszogrod.pl lub pisemnie na adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37 , 09-450 Wyszogród.
  5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji przepisów prawa.
  6. Udostępnianie danych osobowych odbywa się wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
  7. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy ugim@wyszogrod.pl.
  8. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

Załączniki:

1. Regulamin naboru: POBIERZ

2. Kwestionariusz osobowy: POBIERZ

3. Oświadczenie: POBIERZ

4. Klauzula informacyjna POBIERZ

Zarządzenie nr 55/2022 Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród: POBIERZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-08-11 14:08:30
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-08-29 12:52:49
  • Liczba odsłon: 1665
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3922049]

przewiń do góry