Urząd Gminy i Miasta
Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach
naboru na stanowisko:
Pełnomocnik ds. bezpieczeństwa i
zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko: Pełnomocnik ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród wybrana została do zatrudnienia Pani Anna Błaszczyk zam. Wyszogród.
Uzasadnienie:
Pani Anna Błaszczyk spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: Pełnomocnik ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego. W rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i przygotowaniem merytorycznym do pracy na w/w stanowisku, co w pełni zaspokaja oczekiwania Pracodawcy.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
18.04.2019 r. Barbara Kopańska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
______________________________________________________________________________________________
Załącznik nr 1 do
Zarządzenia Nr 43/2019
Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród
z dnia 2 kwietnia 2019 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Pełnomocnik ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2.
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
3.
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne
przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia.
5. Staż pracy w administracji: minimum 10 lat.
6.
Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o
zarządzaniu
kryzysowym, Ustawy o powszechnym
obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawy
o ochronie informacji niejawnych,
Ustawy o stanie klęski żywiołowej, Kodeksu
Postępowania
Administracyjnego.
7. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
8. Znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność podejmowania decyzji i koordynowania działań.
2. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność.
3. Umiejętność planowania i organizacji pracy.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1. W zakresie spraw obronnych:
a) opracowywanie i aktualizacja dokumentów zapewniających sprawne wykonywanie zadań
obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej,
b)
opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji stałego dyżuru,
c) planowanie i realizowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej,
d) realizowanie zadań związanych z nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i
rzeczowych na rzecz obrony kraju,
e) opracowywanie dokumentacji oraz realizowanie przedsięwzięć przygotowawczych
do
prowadzenia Akcji Kurierskiej,
f) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i zapewnieniem działań
systemu
wykrywania i alarmowania oraz systemu
wczesnego ostrzegania o zagrożeniach,
g) opracowywanie i realizacja zadań wynikających z gminnego planu obrony
cywilnej.
2. W zakresie spraw obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego:
a) o pracowywanie, uzgadnianie i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych
obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
b) prowadzenie działań związanych z monitorowaniem i analizowaniem zagrożeń na
terenie
gminy,
c) opracowywanie i realizacja zadań wynikających z gminnego planu zarządzania
kryzysowego,
d) realizowanie zadań związanych z funkcjonowaniem gminnego zespołu zarządzania
kryzysowego,
e) planowanie i organizowanie szkoleń obronnych oraz
z zakresu reagowania na potencjalne
zagrożenia.
3. W zakresie spraw wojskowych:
a) prowadzenie spraw wynikających z ustawy
o powszechnym obowiązku obrony oraz
współdziałanie w tych sprawach z
organami wojskowymi,
b) przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
c) przygotowanie i udział w przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej,
d) prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym
stosunku do służby wojskowej.
4. W zakresie spraw ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej:
a) współpraca z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych,
b) nadzór nad działalnością statutową jednostek,
c) koordynowanie działań w ramach akcji zapobiegających lub zwalczających klęski żywiołowe na terenie gminy i miasta.
5. Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.
6. Dokonywanie ocen i analiz w zakresie
powierzonych spraw oraz prowadzenie
sprawozdawczości z wykonywanych
zadań.
7. Udział w naradach, szkoleniach i
ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony
cywilnej i spraw obronnych.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu jak również w terenie, praca przy komputerze, stanowisko pracy na drugim piętrze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
Pełen etat.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV)
Na CV niezbędne jest umieszczenie następującej informacji:
Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na ogłaszane stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów
potwierdzających doświadczenie
zawodowe,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów),
e) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do
czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
g)
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku
zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia
z Krajowego Rejestru Karnego),
h)
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność -
w przypadku kandydatów,
którzy zamierzają skorzystać z
pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów.
VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm./ oraz Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Pełnomocnik ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego” , z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.04.2019r. do godz. 14 00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Burmistrz Gminy
i Miasta Wyszogród
/-/ Iwona Gortat
Załączniki:
1.
Zarządzenie nr 43/2019 ws. ogłoszenia naboru:
Pobierz
2. Regulamin naboru: Pobierz
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informuję, że:
1. Pana/ Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przesłanki art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
realizacji obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy kodeks pracy
w zakresie wskazanym w art. 22
1
§ 1 i 2, ustawy o pracownikach samorządowych oraz art. 6 ust. 1 lit. a,
zgody w przypadku danych
wykraczających poza wskazany powyżej zakres wynikający z przepisu prawa,
w celu realizacji procesu rekrutacji.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
3. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina i Miasto Wyszogród z siedzibą ul. Rębowska 37,
09-450 Wyszogród, reprezentowana przez Burmistrza.
4. Administrator wyznaczył
inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową
na adres iod@wyszogrod.pl lub pisemnie
na adres ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji przepisów prawa.
6. Udostępnianie danych
osobowych odbywa się wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów
prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania oraz wycofania
zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Oświadczenie
o cofnięciu zgody na przetwarzanie
danych osobowych wymaga
jego złożenia w
formie pisemnej lub
elektronicznej na adres mailowy ugim@wyszogrod.pl
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko:
Pełnomocnik ds. bezpieczeństwa i
zarządzania kryzysowego
w Urzędzie Gminy i Miasta
Wyszogród
I. Ilość złożonych ofert: 2
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 1
II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w
stanowisko:
1. Anna Błaszczyk – Wyszogród
III. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydat
zostanie poinformowany
telefonicznie.
Przewodnicząca Komisji
Rekrutacyjnej
15
.04.2019
r. Barbara Kopańska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
- Data udostępnienia w BIP: 2019-04-02 10:00:14
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-04-18 15:24:33
- Liczba odsłon: 2561
- Historia dokumentu: